Vis eten, vers uit het meer.

24 maart 2015 - Batu Layar, Indonesië

Vis eten, vers uit het meer.

Deze foto werd gemaakt op 24 maart 2015 in Batu Layar, Indonesië met een Nikon Coolpix S3500.

1. Carolina Renzen:
    14 april 2015
    Hallo Stefan,
    Allereerst mijn oprechte deelneming met overlijden van je oma het is nooit het goede moment als je iemand van je dierbare moet verliezen en zeker niet zoals jijnu aan de andere kant van de aardbol bent. We hebben weer met spanning en aandacht je verhaal gelezen we vinden jouw avontuur zo geweldig ook omdat je alles zo mooi schrijft zodat het lijkt of we daar met jouw zijn. Wat heb je in een maand toch al veel gedaan en beleefd,daar had ik het nog met je broertje Mark over afgelopen week. De foto's zijn mooi wat je geschoten hebt en die aapjes geweldig vooral die 2 kleintjes zien er zo lief en knuffelig uit. Ik hoop dat je nieuwe start zonder dat er iemand op je wacht en zonder couchsurfhost je goed bevalt want ik kan niet wachten om jouw volgend avontuur te lezen en weer nieuwe foto's te zien. Stefan geniet van alles wat je doet en wat je ziet tot het volgend avontuurlijk verhaal groetjes Carla Renzen
  2. Leonie:
    15 april 2015
    Hallo Stefan,
    Een heel boeiend reisverhaal, ook weer deze keer. Fijn dat je ons op de hoogte houdt van je belevenissen. Ik kan me goed voorstellen dat je soms ook even een dag alleen nodig hebt. Zeker toen je hoorde dat je oma is gestorven. Ik hoop dat je de komende weken- met haar warme betrokkenheid in je gedachten bij haar (klein)kinderen- een mooi vervolg van je reis mag maken ;-). Sjiek dat we over je schouder mee mogen kijken ;-)!!
    Liefs & groetjes
    Leonie